За пръв път видях пост във фейсбук на Здравен Информационен Център Медикъл Караджъ. Но решението да изследвам информацията дойде след телефонен разговор със служителя на фирмата. Вдъхна ми доверие, усетих професионализъм и започнах да търся все повече информация. Най-голяма роля за окончателното ми решение оказа срещата с лекуващия лекар в офиса на Медикъл Караджъ. Получих компетентен и човешки отговор на въпросите си.
Оценката ми за тяхната работа е 6 – перфектна организация, отговор на всеки въпрос, който ме вълнува, съпорт във всяка ситуация, която е предизвикателство за човек, не познаващ чуждата медицинска практика.
Оценка за работата на болницата е 6. 24-часова медицинска грижа за болния, отговор на всеки въпрос, регулярни изследвания на медицински показатели и обсъждане с пациента, уютна атмосфера, което влияе върху психиката на болния. Двукратна визитация с компетентен и усмихнат лекарски екип. Среща с диетолог, който подробно разяснява последващите мерки за храненето на оперирания.
Аз съм млад човек, но допуснах ИТМ 32, което е в горната граница на таблицата за затлъстяване. Исках да променя начина си на живот, посещавах диетолози, в България пиех неограничено количество лекарства за ГЕРБ, но въпреки изследванията, на които се подложих, не получих цялостно лечение на проблема, а само потушавах симптомите на рефлукса. Опитвах сам да се справя с проблема, който все повече застрашаваше здравето ми. За съжаление в рода ми има диабетно болни и това допринесе за решението ми да предприема по-радикални мерки. При срещата с обсъдихме всички симптоми и евентуално очаквани резултати. Взех решение да се доверя на лекаря. Въпреки че е твърде рано, искрено вярвам че това решение ще промени живота ми. БЛАГОДАРЯ за положените грижи! Вярвам, че при следващата среща с лекаря ще имам повод за гордост от постигнатото.
Георги Н. 28 години