Звезделина Лютфи – състезавам се със себе си, никога не се отказвам и не се страхувам да опитвам

Прочетете интервюто на нашия мениджър г-жа Звезделина Лютфи в ”Кариерен барометър“ е рубрика на worktalent.com и Бисер Кунчев

"Обградена съм от хора, които споделят моя принцип на работа и се надявам, че заедно ще постигнем още много успехи и ще помогнем на много хора да решат своите здравословни проблеми.“, споделя Zvezdelina Lutfi, поредният ми гост в рубриката.

Коя е тя?

Звезделина Лютфи – собственик и управител на Здравен информационен център „Медикъл Караджъ“.

Аз съм висококвалифициран мениджър с опит в ръководенето на екипи в различни сфери на бизнеса. Повече от 10 години развивам дейността на здравния ни център. Заедно с моя екип от медицински координатори организираме лечението на български пациенти в чужбина. Успели сме да помогнем на хиляди пациентите да намерят правилното решение на здравословните си проблеми и на много български семейства с репродуктивни проблеми да чуят детски  плач и смях в домове си.

Имам прекрасно семейство- две дъщери на 11 и 7 години. Те са моята най- голяма опора и мотивация за постигане на още по-големи успехи.

На каква възраст започнахте да работите и получихте първото си възнаграждение?

Започнах да работя още на 14-годишна възраст. Правила съм много неща, които са ми помогнали да израстна, да бъда отговорна и целеустремена. Винаги съм искала да се занимавам с дейност, която да ми даде възможност да помагам на хората. Бих определила работата си в момента като мисия. Това е посоката, която ме води към най- важното за мен, а именно да съм полезна на хората с натрупаните знания и опит. Желанието ми е да постигна истинска положителна промяна за българските пациенти.

Трябва ли да имаме стратегия за кариерното си развитие, която да следваме?

Добре е човек да има стратегия за развитие. Да може ясно да определи целите си, да изготви план и да го следва упорито. Началото винаги е трудно и изпълнено с много предизвикателства. Всеки път е уникален и най-важна е вътрешната удовлетвореност и спокойствие на всеки човек. За мен е важно желанието да продължа да искам да уча и да се усъвършенствам, за да бъда максимално полезна на пациентите, които се свързват с мен за помощ и съдействие.

Какво според Вас е влиянието на първото ни работно място върху оформянето на кариерните ни навици?

Първото ни работно място със сигурност не е това, което ще остане до края на живота ни, особено ако сме започнали да работим в ранна възраст. Но това е първият ни сблъсък с работната среда, с възможността да работим в екип, да развиваме комуникационните си умения и да изграждаме работни навици. За мен по- важна е работата, която избираме да вършим от позицията на натрупания с годините опит. И най-важното е да обичаме тази работа, на първо място защото сме я избрали и би трябвало да я вършим с желание и отговорност. Аз съм абсолютен работохолик. Мога да работя непрекъснато и донякъде е така, защото от това, което правя зависи здравето, а много често и живота на пациентите на компанията. Много държа на личното отношение към всеки пациент, обърнал се към мен и моя екип за помощ.

Кои събития и конкретни хора оставят своя най-голям отпечатък върху кариерното ни развитие?

За мен най-голям отпечатък в кариерното ми развитие са оставили хората, които са имали доверие в мен и в моите знания и умения. Моят съпруг е най-голямата опора за мен. Заедно с него развиваме дейността на компанията все по-успешно и устремено. Работата ни е изключително отговорна и трудна. Щастлива съм, че моят екип работи със същия професионализъм и всеотдайност, с които и аз самата. Обградена съм от хора, които споделят моя принцип на работа и се надявам, че заедно ще постигнем още много успехи и ще помогнем на много хора да решат своите здравословни проблеми.

Ясно е, че човек се учи от грешките си, но каква е най-правилната наша реакция след допусната такава?

Най-правилната реакция при допусната грешка е поемането на отговорност. Измъкването, търсенето на обяснения или опита да се прехвърли грешката върху останалите от екипа са неприемливи за мен. Нормално е да се греши. Важно е да се признае грешката, да се изрази съжаление за вредата, която е нанесена и да се предприемат мерки за поправяне на стореното. Важно е да се учим от грешките и да вземем предпазни мерки, за да избегнем повторение на тези ситуации. Поемането на отговорност е зряло поведение, което ни помага да бъдем по-успешни и да се развиваме в правилната посока.

Прочетете цялото интервю ТУК:

Звезделина Лютфи пред www.worktalent.com

Lascia un commento

Ultima visualizzazione in
blog

Appuntatelo su Pinterest

Azioni
Condividi questo

Registro

  • Inserire il nome utente. NON può essere modificato dopo la creazione dell'account.
  • Inserire l'e-mail
  • Per essere sicuri di non confondersi durante la digitazione, si prega di ripetere nuovamente l'e-mail.
  • Inserire la password. Lunghezza minima di 8 caratteri.
    La password deve avere come minimo una robustezza uguale a Media
    Indicatore intensità
  • Immettere nuovamente la password.
  • Accettate le nostre condizioni d'uso. Potete leggerli qui.

Richiedi un appuntamento

Accedere al proprio account:

Se non avete una registrazione, non esitate: registratevi. Potrete commentare senza ostacoli.

I nostri uffici in patria e all'estero:

Sede centrale Sofia:

Str. Generale Ivan Kolev, 33 B Bulgaria, Sofia

Ufficio di Burgas:

Str. Ivan Vazov 75 Bulgaria, Burgas 8000

Ufficio di Plovdiv:

Blvd. Hristo Botev 92, RILON Business Centre, piano 2 Bulgaria, Plovdiv

Ufficio di Shumen:

Str. Panayot Volov No.2 Bulgaria, Shumen.

Ufficio in Macedonia:

Bane Andreev Ronkata #2, 1400 Veles, Macedonia